Met deze campagne maken vmbo-leerlingen kennis met onze veelzijdige en onmisbare sector. De kracht die hem zit in de machines, maar ook in de kennis van onze GGI’ers. Middels onder andere het interactieve lesprogramma met uitdagende opdrachten leren vmbo-leerlingen de sector en de bijbehorende opleidingen en beroepen kennen.

In samenwerking met EDG Media en Vuurrood wordt de campagne ontwikkeld en onder de aandacht gebracht bij het vmbo.

Benieuwd hoe? Kijk dan eens op Kennis en Kracht.

Deze campagne wordt aangeboden door de sociale partners Cumela, HZC, CNV en FNV Agrarisch Groen in de sector Groen, Grond en Infrastructuur (GGI) en gefinancierd door fonds Colland Arbeidsmarkt.

Ook interessant

Tien jaar Machinistenkampioenschap: volop actie, zon en indrukwekkend vakmanschap

Op zaterdag 5 april 2025 was het een drukte van belang bij De Kuiper Infrabouw in Hardinxveld-Giessendam. Daar vond de tiende editie plaats van het...

Lees verder

Medewerkers blij met gezondheidscheck

Dit jaar kun je je medewerkers kosteloos een gezondheidscheck aanbieden. Wat vinden medewerkers daar eigenlijk van? Uit ons klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat ze heel positief zijn.

Lees verder
Mest

Waar kunnen melkveehouders en loonwerkers op letten tijdens het bemesten?

Wat zijn de meest gemaakte fouten bij het instellen en onderhouden van bemestingsmachines? Wat is de zin of onzin van afdek- of toevoegmiddelen? Hoe zet...

Lees verder