Met deze campagne maken vmbo-leerlingen kennis met onze veelzijdige en onmisbare sector. De kracht die hem zit in de machines, maar ook in de kennis van onze GGI’ers. Middels onder andere het interactieve lesprogramma met uitdagende opdrachten leren vmbo-leerlingen de sector en de bijbehorende opleidingen en beroepen kennen.

In samenwerking met EDG Media en Vuurrood wordt de campagne ontwikkeld en onder de aandacht gebracht bij het vmbo.

Benieuwd hoe? Kijk dan eens op Kennis en Kracht.

Deze campagne wordt aangeboden door de sociale partners Cumela, HZC, CNV en FNV Agrarisch Groen in de sector Groen, Grond en Infrastructuur (GGI) en gefinancierd door fonds Colland Arbeidsmarkt.

Ook interessant

Vlotte bietencampagne

Boven Finsterwolde rooit met nieuwe Vervaet Q621   Eind november rooide Boven Finsterwolde een paar van de laatste suikerbieten. Het gaat dan om suikerbieten op...

Lees verder
Gewasbescherming

Verplichting gesloten vulsysteem uitgesteld tot 2027

De val van het kabinet afgelopen zomer zorgt voor vertraging in de invoering van de verplichte gesloten vulsystemen bij het vullen van gewasbeschermingsapparatuur. Samenwerkende bedrijfsleven-partijen...

Lees verder

Toolboxvideo: Aanspreken op onveilig gedrag

Elkaar aanspreken op onveilig gedrag is niet altijd makkelijk, maar wel noodzakelijk. Bekijk de tips in deze toolboxvideo om een onveilige situatie aan te pakken.

Lees verder